maandag 5 oktober 2015

Hét toppunt!



Vandaag, maandag, zit ik dus een hele dag te wachten op het telefoontje van de professor zelf met de bevestiging dat ik volgende week naar Duitsland moet voor mijn vooronderzoeken.
Wim belt mij op de middag om te horen of ik al telefoon gekregen heb en hij beslist om dan zelf maar al eens te bellen.
De secretaresse van professor De Neve probeert hem door te schakelen maar hij neemt zijn telefoon niet op.
Om half 5 nog steeds niets gehoord.... Dus Wim terug naar ginder gebeld met de vraag: "hoe lang gaan jullie nog met ons kloten spelen?" De secretaresse wou alweer proberen om hem door te schakelen maar Wim eist dat hij mij opbelt! "Da's zijn taak om mijn vrouw in te lichten en alle gegevens door te geven."
Na een 10tal minuutjes krijg ik al telefoon van de secretaresse van De Neve: "professor De Neve heeft geen tijd om te bellen maar hij gaat u vandaag nog een mailtje sturen met de nodige informatie"! Precies dat hij niet wil bellen, of is hij te laf misschien?

En inderdaad, een klein half uur later krijg ik een mail.
Daarin staat het programma voor volgende week en op het einde het volgende:

The radiation therapy will start on November 04th 2015 approx. December 17th 2015

En nu viel mijn mond letterlijk open! ! ! ! ! ! !


Ik moet nu dus nog 1 maand wachten!


Na een paar minuten komt de slag: verbazing, kwaadheid, teleurstelling..... en zorgen, vooral zorgen omdat ik direct denk dat er ondertussen wel al uitzaaiingen zullen zijn.

Dat kan toch niet anders? Dat maakt dat dat gezwel dat ik in februari van dit jaar heb ontdekt, pas behandeld wordt na 9 maanden????????

Ik denk niet dat dat heel gezond kan zijn?!


Dat is toch echt onmenselijk, dat is toch niet echt, dat moet een droom zijn!?


Ondertussen komen we te weten dat minister De Block vrijdag omroepster zal zijn op VTM. Tja, om haar mails te lezen heeft ze blijkbaar geen tijd maar wel om zo'n politieke stunt te doen?!

Mijn verhaal brengt haar niets op hé!

En spijtig genoeg kunnen wij als leek aan mijn situatie helemaal niets veranderen......

alleen maar de dagen aftellen en hopen, echt hopen dat het bij dit ene gezwel blijft!






3 opmerkingen:

  1. De Neve ... proficiat !! Hopelijk beheers je de medische kennis beter dan de emotionele intelligentie. !!
    Krista niet opgeven !!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krista, kan je alleen maar veel moed wensen. Als je dit wil kunnen we je blog massaal gaan delen om dit aan te kaarten - haal je misschien heel snel de pers. Zeg het maar...ik doe het direct. Jij beslist. Een warme knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veerle, vandaag alweer een opdoffer gehad van het UZ. Lees mijn volgende blog maar. Toch bedankt voor de moeite maar als kleine garnaal ben je niets tegen die grote haaien!

      Verwijderen